آرایشگاه خود را کجا تبلیغ کنیم ؟( تبلیغ محیطی یا تبلیغ آنلاین ؟)
آرایشگاه خود را کجا تبلیغ کنیم ؟( تبلیغ محیطی یا تبلیغ آنلاین ؟)

آرایشگاه خود را کجا تبلیغ کنیم ؟( تبلیغ محیطی یا تبلیغ آنلاین ؟)

مهم نیست آرایشگاه یا سالن شما چقدر عالی و حرفه ای باشد، اگر کسی از وجود آن اطلاع نداشته باشد، مشتریانی که برای موفقیت به آنها نیاز دارید را نخواهید داشت. مهم ترین کاری که باید انجام دهید این است که به یاد ماندنی و منحصر به فرد باشید. اما چطور؟ در واقع بیشترین سؤالات شما در رابطه با این موضوع بود که آرایشگاه خود را کجا تبلیغ کنیم؟ در این مطلب از فروشگاه فورتی تو با ما همراه شوید تا نگاهی به چند ایده مختلف برای تبلیغ و بازاریابی آرایشگاه بیندازیم.

آرایشگاه خود را کجا تبلیغ کنیم ؟ گوگل

اولین پاسخ آرایشگاه خود را کجا تبلیغ کنیم؟ در گوگل است. شاید برایتان جالب باشد بدانید، 70 درصد مردم وقتی به دنبال کالا یا خدماتی هستند، قبل از مراجعه حضوری، آن را به صورت آنلاین بررسی می کنند. شما می توانید از این ویژگی استفاده کرده و آرایشگاه خود را وارد نتایج جستجو کنید. از آنجایی که 80 درصد جستجوها هنوز با گوگل انجام می شوند، باید خودتان را در نتایج جستجوی گوگل جا کنید. پس به عنوان اولین کار برای تبلیغ و بازاریابی آرایشگاهتان، فهرست شدن در Google My Business را در دستور کارتان قرار دهید.

از نظرات مشتریان استفاده کنید

از هر 10 نفر، 7 نفر آن ها می گویند که به نظرات کاربران در ارتباط با محصولات و خدمات، دقیقاً به اندازه ای که دوستشان به آنها توصیه ای کند، اعتماد دارند. در واقع 92 درصد از مردم قبل از اینکه کسب و کاری را امتحان کنند، به نظرات دیگران درمورد آن کسب و کار مراجعه خواهند کرد. پس مشتریانتان را تشویق کنید که نظراتشان در مورد آرایشگاه شما و خدمات آن را به صورت آنلاین ارائه دهند.

ادامه مطلب
مزایای کراتینه کردن مو و معایب احتمالی آن

با سایر مشاغل محلی مشارکت کنید

مشارکت با دیگر مشاغل محلی، از بهترین راه های تبلیغ و بازاریابی است. به طور مثال شما که یک آرایشگاه دارید، می توانید با یک سالن ماساژ، سالن کاشت ناخن و یا مشاغلی از این دست مشارکت کنید. این کار باعث می شود مشتریان جدیدی به آرایشگاه شما بیایند. هنوز هم می پرسید آرایشگاه خود را کجا تبلیغ کنیم؟

ارائه تخفیف های ارجاع

یکی دیگر از کارهایی که برای پاسخ به آرایشگاه خود را کجا تبلیغ کنیم این است که در نظر گرفتن تخفیف های ارجاع است. به طور مثال شما می توانید به مشتریانی که از طرف سالن ماساژی که با آن مشارکت دارید می آیند، تخفیف بدهید.

ایجاد برنامه های وفاداری

اگر مشتریانی دارید که از کار شما راضی هستند، با یک ترفند می توانید آن ها را دوباره به آرایشگاهتان برگردانید. برای انجام این کار باید از برنامه های ایجاد وفاداری استفاده کنید. به طور مثال، به مشتری بگویید اگر چهار بار کوتاهی موی خود را پیش شما انجام دهد، کوتاهی پنجم رایگان خواهد بود.

در نظر گرفتن تخفیفات ویژه

یکی از بهترین راه ها برای تبلیغات و بازاریابی آرایشگاه، در نظر گرفتن تخفیفات ویژه است. برخی از این تبلیغ ها می توانند به صورت زیر باشند:

  • تخفیف برای اولین مراجعه
  • تخفیف های ماهانه
  • تخفیف های لحظه آخری

همچنین می توانید برای مناسبت های مختلف نیز تخفیف های ویژه در نظر بگیرید. این کار باعث می شود موجی از مشتری به سوی آرایشگاه شما روانه شوند.

تبلیغات خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

اگر می خواهید تبلیغی را شروع کنید و به دنبال پاسخی برای این سوال هستید آرایشگاه خود را کجا تبلیغ کنیم ، آن را در تمام شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. اینستاگرام، تلگرام، واتس اپ، توییتر و فیس بوک از مهم ترین پلتفرم هایی هستند که می توانید تبلیغات خود را در آنها انجام دهید.

ادامه مطلب
قیمت گذاری در آرایشگاه (چه طور خدمات را قیمت گذاری کنیم ؟)

از جدیدتری محصولات و ابزارها استفاده کنید

یکی از راه های پنهان جذب مشتری و بازاریابی، استفاده از بهترین و جدیدترین ابزارها و محصولات آرایشگاهی است. در واقع هر چقدر محیط شما حرفه ای تر باشد، در مشتریان حس بهتری ایجاد می کند. در نتیجه آن ها رغبت بیشتری برای مراجعه دوباره به شما خواهند داشت. اگر می خواهید جدیدترین ابزارها و محصولات آرایشگاهی را در سالن خود داشته باشید، می توانید به دسته بندی تجهیزات الکتریکی سایت ما بروید.

از تبلیغات هدف گیری مجدد استفاده کنید

هدف گیری مجدد پاسخی جدید برای سوال آرایشگاه خود را کجا تبلیغ کنیم است. این یک روش بازاریابی جالب است که به کسب و کار شما کمک زیادی می کند. اگر شخصی به وب سایت شما بیاید و محصول و یا خدماتی را جستجو می کند و دست خالی از سایت شما می رود، نگران نباشید! سری بعد که این فرد محصول یا خدمات را سرچ کند، صفحه شما به طور پیش فرض برای او ظاهر می شود. اگر ترفندهای هوشمندانه ای در نظر گرفته باشید، میتوانید در مراجعه مجدد مخاطب، او را جذب کنید.

در سالن خود رقابت ایجاد کنید

ایجاد حس رقابت در میان مشتریان، هم شما را به هدفتان می رساند و هم رضایت مشتری را بیشتر از قبل جلب می کند. به طور مثال اگر یک مشتری دارید که تعداد زیادی مشتری دیگر با خود برای شما آورده است، می توانید یکی از خدماتتان را رایگان برای او انجام دهید. در این حالت بین مشتریان شما رقابتی مبنی بر معرفی شما به افراد دیگر برای دریافت جایزه های بیشتر ایجاد خواهد شد.

ادامه مطلب
نحوه شستشوی مو (چه طور موها را به درستی بشوییم؟)

یک خبرنامه ایمیلی ایجاد کنید

برای داشتن ارتباط بیشتر با مشتریان، ایمیلشان را از آنها بگیرید. شما می توانید هر چند وقت یکبار برای آن ها ایمیل بفرستید و در آن ها حسی مبنی بر مهم بودن و خاص بودن ایجاد کنید. محتوای این ایمیل می تواند اخبار تازه سالن یا آرایشگاهتان باشد. به طور کلی هر چیزی که می خواهید مشتریان از آن مطلع شوند را می توانید با استفاده از ایمیل به گوش آنها برسانید.

از تعطیلات و رویدادهای خاص استفاده کنید

یکی دیگر از روش های آرایشگاه خود را کجا تبلیغ کنیم  این است که از روزهای خاص استفاده کنید. شما می توانید یکی از خدماتتان را در یک روز خاص، مثلاً روز مادر، برای مادر با تخفیف یا به صورت رایگان انجام دهید. یک ترفند دیگر این است که مثلاً در روز دختر، برای دخترانی که در آن روز به سالن شما می آیند، مانیکور رایگان انجام دهید. همچنین شما می توانید به طور مثال، درروزهای جمعه پیشنهادات ویژه داشته باشید. مثلا اصلاح ابرو در روز جمعه، یک قیچی ابرو رایگان برای شما به همراه دارد.

از کارت هدیه استفاده کنید

برای کسانی که هنوز به دنبال پاسخی برای سوال آرایشگاه خود را کجا تبلیغ کنیم هستند، یک پاسخ ویژه داریم. استفاده از کارت هدیه یکی از بهترین راه های تبلیغات غیر مستقیم است. برای این کار می توانید کارت هایی تهیه کنید که وقتی مشتری به مقدار 100 هزار تومان از خدمات شما استفاده کرد، یک کارت هدیه 10 هزار تومانی به او بدهید. در مراجعه بعدی، مشتری شما روی هر خدماتی که در نظر داشته باشد، 10 هزار تومان تخفیف خواهد داشت.

ادامه مطلب
کربوکسی تراپی چیست؟

در سالن خود مراسمات مختلف برگزار کنید

برگزاری مراسم، ایونت یا حتی مسابقه در سالن، باعث می شود تعداد زیادی از افراد محیط شما را ببینند و تبدیل به مشتریان شما شوند. اگر قصد دارید این کار را انجام دهید، از مدت ها قبل در شبکه های اجتماعی این خبر را به گوش همه برسانید.

کارت ویزیت همراه داشته باشید

شما نماینده کسب و کارتان هستید. مدل موهای زیبا، رنگ موهای جذاب و دیگر خدماتی که دارید را با بالاترین کیفیت روی خود اعمال کنید. حالا باید آماده باشید به هرکسی که اسم رنگ مو، مدل مو، مانیکور و هر چیز دیگری را پرسید، یک کارت ویزیت به او بدهید. اگر کارت ویزیت نداشته باشید، فرصت جذب مشتری را از دست خواهید داد.

کلام آخر

ما تلاش کردیم در این مطلب به سؤال شما در مورد اینکه آرایشگاه خود را کجا تبلیغ کنیم، پاسخ دهیم. ایده هایی که در این مطلب مطالعه کردید، ترکیبی از تبلیغات محیطی و آنلاین بودند که استفاده از هرکدام آنها تا حد زیادی مثمر ثمر خواهد بود. اگر می خواهید بهترین نتیجه را از تبلیغات بگیرید، باید بتوانید ترکیبی از تبلیغات محیطی و آنلاین را به کار ببرید. امیدواریم بعد از خواندن این مطلب و به کار گیری ایده ها، شاهد رونق هر چه بیشتر آرایشگاهتان باشید.

منبع

پیشنهاد ویژه برای شما

نظر خود را در رابطه با این مقاله برای ما بنویسید:

مقالات مرتبط

لطفا صبر کنید